Tüketiciler Oyladı, Bosch Müşteri Memnuniyetinde Birinci Sırayı Aldı
Bosch Ev Aletleri, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 2. çeyrek sonuçlarında, 4 yıldır gösterdiği başarıyı sürdürdü ve aldığı 78 puanla, küçük ev aletleri sektöründe müşteri memnuniyetine en önem veren kuruluşlar arasında birinci sırayı rakipleriyle paylaştı.
Doğa dostu teknolojileriyle gelecek nesilleri düşünen, doğal kaynakları korurken aynı zamanda tüketicilerinin hayatını kolaylaştıran Bosch Ev Aletleri, başarılarına yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin (TMME) 2014’ün 2. çeyreği sonuçlarında Bosch, aldığı 78 puanla, küçük ev aletleri sektöründe müşteri memnuniyetine en çok önem veren kuruluş unvanını paylaşan üç marka arasında yer aldı. Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME), ölçülen kuruluşlara, sektöründe kendi konumu ve rakiplerinin konumunu görme ve strateji geliştirme imkânı sunarken ülke genelinde müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılmasına da katkıda bulunuyor. 81 ilde, 7.621 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile hazırlanan çalışmasının sonuçları, Bosch’un müşteri memnuniyetinin küçük ev aletleri sektöründeki liderleri arasında yer aldığını ortaya koydu.
Müşterilerinin memnuniyeti Bosch için her şeyden değerli
Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin 2014 yılı 2. çeyrek sonuçlarına göre, 78 puanla sektörün birinci sırasında yer alarak kazandıkları başarıdan gurur duyduklarını ifade eden Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Araştırması, ülkemizde bu kadar geniş kapsamda ve nitelikte ve tarafsız olarak yürütülen tek memnuniyet araştırması olduğundan, tüm sektörler için çok önemli bir araştırma. Sektöründe dünyanın en büyük firmalarından biri olan Bosch Ev Aletleri, 125 yıldır dünyada ve 100 yılı aşkın süredir de Türkiye’de ‘İnsanların güvenini kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim’ ilkesiyle yönetiliyor ve tüm çalışmalarımız bu felsefe altında şekilleniyor. Dolayısıyla tüketicilerimizin memnuniyeti bizim için her şeyden değerli. Onlar da bu memnuniyetlerini, bizi böyle araştırmalarda yukarılara taşıyarak gösteriyorlar. Bize güven duyan, bu güvenini, bizi zirveye taşıyarak gösteren tüm müşterilerimize sonsuz teşekkürler.” dedi.
“Bosch ürünleri size yalnızca günlük yaşamınızı değil geleceğinizi de iyileştiren teknolojiler sunar”
Daha detaylı bilgi almak isteyen tüketiciler, Türkiye’nin her yerinden ulaşabilecekleri Bosch Çağrı Yönetim Merkezini arayabilirler (444 6 333) www.bosch-home.com/tr
facebook.com/BoschHomeTurkiye
Haberin Kaynağı : Ogilvy Halkla İlişkiler
23.09.2014