Turizm Sektörünün Devleri Tuti Restaurant’da Buluştu
The Marmara Taksim, Wordhotels Leadership Conference programı kapsamında İstanbul’da biraraya gelen CEO ve otel sahiplerini dünya mutfağından lezzetleri sunan Tuti Restaurant’da ağırladı.
The Marmara Taksim, İstanbul’un ev sahipliği yaptığı Wordhotels Leadership Konferansı kapsamında dünyanın birçok ülkesinden İstanbul'a gelen CEO ve otel sahiplerini Türk ve dünya mutfağının seçkin örneklerini sunan Tuti Restaurant’da ağırladı.
Avrupa ve EMEA (Europe, Middle East and Africa) bölgelerinden sorumlu yeni Satış ve İş Geliştirme Başkanı Sven Doliwa önderliğinde, ilgili bölgelerdeki portfolyoyu geliştirmeyi ve zincire lüks segmentte bağımsız ve seçkin yeni oteller katmayı hedefleyen Worldhotels Organizasyonu, Liderlik Konferansını İstanbul'da gerçekleştirdi.
Tuti Restaurant tam not aldı
The Marmara Taksim Genel Müdürü Ata Eremsoy, Liderlik Konferansı’nın turizm sektörü için her yıl ilgiyle beklenen çok önemli bir organizasyon olduğunu ifade etti. Eremsoy, Tuti Restaurant’ın Türk ve dünya mutfağından örnekleri barındıran zengin menüsüyle böyle önemli bir davete ev sahipliği yapmasının çok önemli olduğuna dikkat çekti. Eremsoy ayrıca, ödüllü Tuti Restaurant mutfağının sektörün duayeni sayılan isimler tarafından da tam not aldığını sözlerine ekledi.
Liderlik Konferansı kapsamında İstanbul'da bulunan dünyanın birçok ülkesinden gelen CEO ve otel yöneticileri, turizm sektörünü değerlendirdi. Sektörün geleceğini de masaya yatıran CEO ve otel yöneticileri, turizm sektörüne yön veren kararları aldı.
Tuti Restaurant hakkında;
Otel renovasyonu konusunda uzman lezzet ustası, dünyaca ünlü doktoralı mimar Dan Kwan tarafından otelin büyük bir bölümü ile birlikte yenilenen Tuti Restaurant Türk motiflerini ve kültürünü ön plana çıkardığı açık mavi ve ahşabın hakim olduğu dekorasyonu ile hem yerli hem yabancı konuklarının beğenisini kazanmaya devam ediyor.
Restaurant'da ağırlıklı olan kullanılan renklerin bile bir anlamı olmasını tercih etmiş Dan Kwan. Kahverengi maskülen kaliteyi, altın yüksek kaliteyi, mavi sağlığı, siyah da gizemi sembolize ediyor. Girişte ve lobide yer alan dominant kırmızı renk ise Orta Asya'dan bu yana Osmanlı ve Türk kültürünü ve bayrağımızın rengini konuklarına anımsatıyor. Kwan bu renklerle konukların bulundukları mekanı kendilerine ait hissetmelerini sağlamayı hedeflemiş.
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
24.09.2013