Turizmde İnovasyonun Adı Artık HotelRunner
CloudArena yoluna HotelRunner olarak devam edecek.
2011 yılından beri turizm sektörüne inovatif bulut tabanlı çözümler sunan CloudArena, 2012 yılından beri konaklama tesisi, acente online satış yönetimi ve dijital pazarlama platformu HotelRunner ile tanınıyor. HotelRunner hızla büyüme gösteren çizgisi ve hem yurt içi hem de yurt dışında gördüğü ilgi ile CloudArena isminin önüne geçti. HotelRunner isminin CloudArena hizmetlerinin bütününü daha iyi tarif ettiğini söyleyen CloudArena Kurucu Ortağı Arden Agopyan, “Doğru bir hamlede bulunarak, isim değişikliğine gittik. Bundan sonra hizmetlerimizi tamamen HotelRunner markasıyla sürdüreceğiz” diye konuştu.
Turizm sektörüne yönelik olarak hayata geçirdiği ve gelişmekte olan pazarlar başta olmak üzere tüm dünyayı hedefleyen bulut tabanlı çözümleri ile turizm sektöründe fark yaratan CloudArena, önemli bir adım atarak isim değişikliğine gitti. CloudArena, yurt içi ve yurt dışında büyük ilgi görmesi sebebiyle şirket ve marka adı olarak da artık HotelRunner’ı kullanmaya başladı. CloudArena Kurucu Ortağı Arden Agopyan konaklama tesisi, acente online satış yönetimi ve dijital pazarlamasını kolaylaştıran, online rezervasyon deneyimini farklı bir boyuta taşıyan yenilikçi teknoloji platformu HotelRunner’ın piyasada dominant bir ürün olmasının onları bu kararı vermeye ittiğini söylüyor.
“2012’den beri HotelRunner, CloudArena’dan çok daha bilinir bir marka haline geldi, Kurulduğumuzda turizm sektörüne çeşitli ürünler çıkartmak üzere yolan çıkan bir şemsiye marka oluşturduk ve altında çeşitli ürün ve servisler çıkartmayı hedefledik. Ancak ilerleyen dönemlerde şirket stratejimizi tek bir platform oluşturup inovatif çözümleri bu platformun altında sunma yönünde revize ettik” diyen Agopyan, HotelRunner ile marka kimlikleri ve teknolojinin gücünden yararlanarak turizm sektörüne özel çözümler sunan bulut tabanlı bir platform olduklarını hedef kitlelerine daha rahat ilettiklerini söylüyor.
“HotelRunner turizm paradigmalarını değiştiren dev bir marka”
CloudArena, HotelRunner’ın hem yurt içinde hem de yurt dışında bu kadar ilgi görmesinden, platformun gittikçe güçlenerek büyümesinden, her geçen gün yeni özellikler eklenmesinden ve tüm bunların sonucunda turizm sektörünün paradigmalarını değiştiren dev bir markaya dönüşmesinden dolayı şirketin ismini de HotelRunner olarak değiştirme kararı aldı.
Yönetim kurulunda veya şirketin yapısında hiçbir değişiklik olmadan ilerleyeceklerini söyleyen Agopyan, “Turizm sektöründe, yani otelciler ve acenteler arasında HotelRunner markası zaten daha çok bilindiği için marka algısında bir değişiklik olmayacak. Aslında CloudArena markasını müşteri gözünde hiç kullanmadık” diyor.
Daha önce OtaMagic adı altında duyurulan acenteler için dijital pazarlama ve online satış platformu ise HotelRunner for Agencies olarak yeniden konumlandırılarak HotelRunner platformunun bir parçası oldu. Bunlara bağlı olarak CloudArena.com ve OtaMagic.com web siteleri kapandı, HotelRunner.com tamamen yenilenerek hizmet vermeye başladı.
HotelRunner Hakkında:
HotelRunner, 2011 yılının son çeyreğinde Arden Agopyan, Ali Beklen ve Tolga Yalçınkaya tarafından kurulan yenilikçi bir teknoloji şirketidir. Şirket, geliştirdiği konaklama tesisi, acente online satış yönetimi ve dijital pazarlamasını kolaylaştıran, online rezervasyon deneyimini farklı bir boyuta taşıyan bulut tabanlı HotelRunner platformu ile konaklama tesisleri ve turizm acentelerinin online ortama taşınmasında öncülük etmekte, gelişmekte olan pazarlar başta olmak üzere tüm dünyayı hedeflemektedir. Yerli ve yabancı fonlardan aldığı yatırımların yanı sıra KOSGEB ve TÜBİTAK tarafından da desteklenen şirketin ortakları arasında bugüne kadar şirkete toplam 2 milyon dolar yatırım yapan Aslanoba Capital ve 212 Capital Partners da bulunmaktadır.
Haberin Kaynağı : Contactplus+
30.12.2014