Türk Mobilyacılar İtalya'yı Fethetti
54 yıldır İtalyan modasının mobilya simgesi haline gelen Salone Internazionale del Mobile fuarı, Türk mobilyacılarına da ev sahipliği yapıyor.
Fuarla eş zamanlı Milano’da düzenlenen mobilya tasarım haftasında ilk kez Turquality Projesi ile Türk mobilyası tanıtılıyor. Kentin içerisinde yüzlerce mecra Türk mobilyalarının reklamlarıyla donatıldı.
İtalyan mobilyacıların 1961 yılında ürünlerini sergilemek üzere başlattıkları Salone Internazionale del Mobile fuarı kısa bir süre içerisinde dünyanın en önemli Mobilya fuarı konumuna ulaştı. Diğer adıyla İ Saloni, günümüz mobilya sektöründe, estetiğin, konforun, yenilikçiliğin, kısacası en güncel trendlerin buluşma noktası olarak görülmektedir. 1961 yılından beri her Nisan ayında gerçekleştirilen ekinliğe uluslararası camiadan büyük ilgi görüyor.
160 ülkeden yaklaşık 360 bin ziyaretçi
Fuar 160 ülkeden yaklaşık 360 bin ziyaretçi her yıl fuarı ziyaret etmektedir. Son yıllarda Türk firmaların katılımcı sıfatıyla boy göstermeye başladığı fuara bu yıl, kalite ve tasarımları ile sektöre öncülük eden, N-Design, Mobi, FY, Metebronz gibi firmalarında yer aldığı yaklaşık 20 Türk firması katılacak ve birçok sektör temsilcisi de ziyaret edecek.
Bu yıl 14 – 19 Nisan tarihleri arasında düzenlenecek olan fuarla eş zamanlı olarak, İstanbul Mobilya, Kağıt ve Orman Ürünleri İhracatçıları Birliği’nce Ekonomi Bakanlığı desteği ile yürütülmekte olan Türkiye Mobilyası Dünya Markası Turquality Projesi kapsamında, Türk mobilyası tanıtılıyor.
Milano’da sadece mobilya üreticileri değil sektörle ilgilenen, tasarımcı, modacı, medya mensupları, ithalatçı ve kaçınılmaz olarak son tüketicilerden oluşan büyük kitleler kente akın ediyor.
Biz Mobilyayı Biliriz
Türk mobilya “Biz mobilyayı biliriz” noktasından çıkışla ‘Turkish Furniture has the Globality’ sloganını fuar süresince Milano’da bulunan tüm ziyaretçilere duyuruluyor. “Mobilya ülkesi Türkiye” imajının ön plana çıkartıldığı tanıtımda ana slogan, Turkish Furniture is Stylish & Iconic, Turkish Furniture has Handcraft&technology, Turkish Furniture is Comfortable&chic ve Turkish Furniture is Traditonal&modern vurguları ile destekleniyor.Sektör adına ilk defa yürütülen tanıtım faaliyetinin ruhuna uygun olarak hazırlanan görseller Milano’nun her tarafında insanların karşısına çıkıyor.
Tanıtıma büyük önem
Kentin içerine dağılmış 200 adet bilbord, 7 meydanda kurulu mega panel, 3 tramvay hattının kesiştiği ve fuar alanına giden hattın yer aldığı Duomo metro istasyonundaki tüm mecralar, en aktif hatta hizmet veren yer üstü tramvay kaplama ve fuar alanı metro istasyon çıkışındaki tanıtım mecralarında Türkiye Mobilyası rüzgarı esiyor.
Haberin Kaynağı : Bia Medya
15.04.2015