Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi'ne 3 Ödül Birden
IMI Conferences tarafından 8’inci kez düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, 25 Ekim akşamı Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’ndaki törenle sahiplerine kavuştu.
Vodafone, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi, Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi ve Teknolojinin En İyi Kullanımı ödüllerine layık görüldü.
Vodafone Türkiye, aboneleri için kayıtsız şartsız memnuniyet ilkesiyle hayata geçirdiği yenilikçi çağrı merkezi hizmetleri için ödül kazanmaya devam ediyor. IMI Conferences’in düzenlediği, Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı bünyesinde verilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde Vodafone Türkiye’nin faaliyetleri üç ödüle layık bulundu.
Mobil iletişim abonelerine kusursuz bir deneyim yaşatmak adına çalışan Vodafone Türkiye’nin çağrı merkezleri, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi dalında birincilik kazandı. Ayrıca Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi ile Teknolojinin En İyi Kullanımı dallarında “Övgüye Değer” ödülü aldı. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, ülkemizdeki markaların çağrı merkezi çalışmalarını sekiz yıldır değerlendiriyor.
Hakan Çelik: “Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti sağlamak adına yatırım yapıyoruz”
Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Vodafone Türkiye olarak abonelerimizin hayatını kolaylaştıran hizmet ve ürünler geliştiriyoruz. Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti ilkemizle, çağrı merkezlerimizden abonelerimizin ihtiyacına en hızlı şekilde yanıt vererek onların hayatını kolaylaştırmaya çalışıyoruz. Çağrı merkezi operasyonlarımızı ve çağrı merkezlerimizdeki altyapı yatırımlarımızı bu vizyonla yürütüyoruz. Çağrı merkezlerimizde daha güvenli ve daha hızlı bir diyalog ortamının yaratılmasına, çağrıların daha çabuk ve etkili şekilde yanıtlanmasına ve yanıtlarda yüksek kalite standartlarının yakalanmasına imkân sağlayacak çalışmaları sürdürüyoruz. Vodafone abonelerinin memnuniyetini sağlamak üzere attığımız adımların, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde takdir görmesi bizi gururlandırıyor. Çağrı merkezi çalışanlarımızın yetkinliğini artıran Yenilmezler projemiz, Türkiye’de bir ilk olan Vodafone Forum uygulamamız, aboneleri sesinden tanıyan Sesli İmza teknolojimiz ve bekleme sürelerini ortadan kaldıran Biz Sizi Arayalım gibi yeniliklerimizle Ankara ve İstanbul ana lokasyonlar olmak üzere 5 bölgeye dağılmış çağrı merkezlerimizde 3500 çalışan ile müşterilerimize hizmet veriyoruz. Özellikle Samsun, Elazığ ve Afyon çağrı merkezlerimiz bölge ekonomisinin kalkınması ve özellikle gençlerin istihdama kazandırılmasına vesile oluyor.”
Haberin Kaynağı : Ünite İletişim
30.10.2013