Türkiye'de Kablo Demek Hes Demek
Conento 3 ilde 663 kişiye sordu… Kablo sektörüne yönelik marka algı araştırmasının şampiyonu HES Kablo oldu.
Bağımsız araştırma şirketi Conento tarafından kablo sektörüne yönelik yapılan algı araştırmasında Hes Kablo, tüketici gözünde sektör liderliğini bir kez daha tescilledi. Açık ara lider konumunda olduğu kablo sektöründe her yıl düzenli olarak yüzde 10 büyüyen Hes Kablo, Conento’nun araştırmasına göre kablo denince Türkiye’de ilk akla gelen marka.
Türkiye’nin önde gelen kablo üreticilerinden Hes Kablo’nun pazardaki bilinirliği yeni bir araştırmayla bir kez daha tescillendi. Bağımsız araştırma şirketi Conento tarafından 3 ilde 663 kişi üzerindeyapılan araştırmaya göre Hes Kablo,kablo denildiğinde ilk akla gelen marka. Hes Kablo; en çok tercih edilen, satın alınan, ilk akla gelen, geri dönüş oranı en yüksek olan ve son bir yılda en çok kullanılan marka konumunda.
SEKTÖRÜNDE LİDER POZİSYONDA
Her yıl düzenli olarak yüzde 10 büyüme gösteren Hes Kablo, ihracatta da her yıl portföyüne yeni pazarlar ekliyor. Hes Kablo, yurtiçinde de en çok tercih edilen kablo markası konumunda. Bağımsız araştırma şirketi Conento’nun 3 ilde, 150 metrekare büyüklüğünde satış alanı olan firma yetkilileriyle görüşerek yaptığıçalışmaya göre Hes Kablo, kablo sektöründe açık ara lider pozisyonda bulunuyor. Araştırmaya göre,piyasada en fazla alınan ve bilinen marka olması, tüm iş kollarında pazar lideri olmasının yanında Hes Kablo’yu satın alanlar markayı biliyor ve güvenerek satın alıyor. Sektörün en tanınmış markası olarak tercih edilen Hes Kablo ayrıca, kablo sektörünün kullanım frekansı açısından enerji ve haberleşme kablosu sektöründe de öne çıkıyor.
ÜRÜN KALİTESİ YÜKSEK
Kablo sektöründe pazar lideri olması, geniş bayii ağı, güçlü satış ekibi, yüksek marka bilinirliği ve saygınlığı, güvenilirliği, müşteri memnuniyetinde taviz vermeyen yapısı, Boydak Holding çatısı altında iletişimveyatırım gücü ile öne çıkan Hes Kablo, ürün çeşitliliği ve kalitesi ile de sektöründe açık ara lider pozisyonda bulunuyor.
Haberin Kaynağı : LOBBY PR
22.04.2013