Türkiye’yi Dolaşan “Ferroli Tanıtım Aracı” Tüketicileri Bilgilendirecek
Ferroli Tanıtım Aracı, tüm Türkiye’yi dolaşıyor ve tüketicileri doğalgazlı ürünlerin kullanımı konusunda bilinçlenmesini sağlıyor. Tanıtım aracı Temmuz ve Ağustos ayları boyunca Türkiye’yi dolaşacak.
Ferroli, tüm Türkiyeyi dolaşan “Ferroli Eğitim ve Teşhir Aracı” ile 2008 yılından beri doğalgaz kullanımı konusunda bilgi vererek hem halkı bilinçlendirmeyi hem de Ferroli ürünlerini doğrudan tüketiciye ulaştırmayı sürdürüyor. Bu çerçevede de tanıtım aracı Haziran ayı boyunca Kırklareli, Karamürsel, Amasya, Samsun’da olacak. Daha sonra yoluna devam edecek araç Temmuz ayı boyunca, Gaziantep, Kilis, Afyon, Uşak, Aydın, İzmir’e gidecek ve Bartın üzerinden tekrar İstanbul’a dönecek.
Ferroli’nin gelişmiş ses ve görüntü sistemlerine sahip, klimalı ve 17.3 m3 kapalı hacme sahip özel olarak tasarlanmış tanıtım ve teşhir aracı özellikle yeni doğalgaz kullanmaya başlayacak olan bölgelerde doğalgaz kullanımı ile ilgili olarak tüketicileri bilinçlendiriyor.
Aracın içerisindeki ürünler her yıl ürün gamına göre birçok kez yenileniyor. Yoğuşmalı ve konvansiyonel kombi, yoğuşmalı kazan, hermetik şofben, panel radyatör, havlu kurutucu, klima, oda termostadı ve termostatik vana gibi ürünler şu anda Ferroli Tanıtım ve Teşhir aracında görülebilecek ürünler.
Teknik eğitimli Ferroli çalışanları, hem tüketicilerin sorularını yanıtlıyor hem de gerekli yönlendirmeleri yapıyorlar. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı misyon edinen Ferroli, en pratik ve anlaşılır biçimde tüketicileri bilinçlendirmeyi, müşterilerin beklentilerini dinleyip ona göre tüm çalışmalarını yönlendirmeyi amaçlıyor.
Ferroli hakkında:
1955 yılında İtalya'nın Verona şehrinde kurulan Ferroli Grubu, endüstriyel ürünlerden ev kullanımına yönelik ürünlere, ısıtma ve havalandırmadan hidromasaja kadar geniş bir yelpazede üretim yapan sektörün öncü kuruluşlarından biri. Grup farklı ülkelerde yer alan 12 adet üretim ve 19 adet satış firması ile tüm dünyaya ihracat yapmaktadır. www.ferroli.com.tr
Haberin Kaynağı : Sade İletişim Danışmanlığı
20.06.2014