UPS, Türkiye’nin 2023 Hedeflerini Desteklemek için İhracatçılarla Buluşuyor
Lojistik sektörünün lider kuruluşu UPS ticareti kolaylaştırarak ihracatçıları destekleyerek Türkiye’nin 2023 yılı 500 milyar dolar ihracat hedefini gerçekleştirmesine katkı sağlıyor.
Ekspres paket ve kargo taşımacılığı sektörünün lider şirketi UPS, Türkiye’nin 500 milyar dolar ihracat hedefi ve dünyanın en büyük 10’uncu ekonomisi olma yolundaki vizyonuna paralel olarak, ihracatçılara destek oluyor. UPS, Türk ihracatçılarının bu hedefe ulaşmasında farkındalık yaratmak, kapasitelerini geliştirmek ve uluslararası ticaretteki rekabet güçlerini artırmak amacıyla Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin TİM Akademi 2023 adı altında düzenlediği 2013 Sonbahar Seminerleri’ne sponsor oldu.
Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından oluşturulan TİM Akademi 2023’ün en önemli misyonu, Türkiye’nin 2023 hedeflerinin sadece bir sivil toplum kuruluşu olarak TİM’in ya da devletin bir projesi olmadığı, şirketlere katma değer sunan, ciddi ekonomik geri dönüşler sağlayan bir stratejik plan olduğu gerçeğini firmalara anlatmak. Bu kapsamda düzenlenen seminerlerde UPS, “Hedef Pazarlarda Lojistik Çözümler ve İmkanlar” konusunda otomotiv, elektrik-elektronik, tekstil ve halı sektörlerinde faaliyet gösteren ihracatçıları bilgilendiriyor.
18 Eylül 2013 tarihinde düzenlenen Otomotiv Endüstrisi Seminerinde konuşmacı olan UPS Pazarlama Direktörü Teoman Ünal ve UPS Türkiye İş Geliştirme ve Satış Direktörü Serhat Gostolüpçe’nin ortak sunum yaptığı seminerde; gelişen teknoloji ve globalleşmeyle birlikte rekabet koşullarının nasıl değiştiği, otomotiv sektörünün 2023 hedef pazarlarının hangileri olduğu ve bu pazarlara kolayca ulaşmalarını sağlayan lojistiğin sunduğu fırsatları, sektörün sorunları ve çözümleri konusunda bilgi paylaşımında bulundu.
Seminerler kapsamında Türkiye ihracatının lokomotif sektörlerinin temsilcileriyle bir araya gelerek onlara destek olmaktan mutluluk duyduklarını belirten Teoman Ünal “Türkiye’nin 2023 hedefleri göz önüne alındığında ticarette rakiplerinden bir adım önde olmak isteyen işletmelerin farklı küresel pazarlara hızlı ulaşmaları gerek. Bunun için de küçük, orta ve büyük ölçekli tüm işletmelerin lojistik ihtiyaçlarını tek bir noktadan karşılayabilecekleri, farklı hızda ve maliyetlerde hizmet seçenekleri sunan, sunduğu güçlü teknolojik çözümlerle rakipleri karşısında üstünlük kurmasını sağlayan çözüm ortaklarına ihtiyacı var” dedi. UPS olarak ihracatçılara tüm bu hizmetleri hem çözüm ortakları hem de danışmanları olarak yıllardır sağladıklarını belirten Ünal, UPS’in farklı projelerle ihracatçıları desteklemeye devam edeceğini belirtti.
Türkiye İhracatçılar Meclisi Hakkında:
TİM; 57.000’den fazla aktif ihracatçı üyesini 60 ihracatçı birliği ve 13 genel sekreterlik çatısı altında buluşturan İhracatçılar Meclisi olarak 2023’te ulaşılması hedeflenen 500 milyar dolar ihracat hedefine yönelik olarak stratejik çalışma ve sektörel koordinasyonu sağlamaktadır. 20. Yılın kutlayan TİM ihracatçıların “geleceği tasarlamak için değişimi yönetmek” vizyon ve misyonunu temsil etmektedir.
UPS Hakkında:
UPS; (NYSE:UPS) paket ve kargo taşımacılığı da dahil olmak üzere; uluslararası ticaretin kolaylaştırılması, ileri teknolojinin yaygınlaştırılması ile birlikte dünya ticaretinin daha etkin yönetilmesi için sunduğu çeşitli çözümleriyle lojistik sektöründe global bir liderdir. Merkezi Atlanta’da bulunan UPS, dünya çapında 220’den fazla ülke ve bölgeye hizmet vermektedir. UPS hakkında detaylı bilgi edinmek için www.ups.com adresini ziyaret edebilir, blog.ups.com’dan kurumsal blog’a ulaşabilirsiniz. UPS’in haberlerine ulaşmak için www.pressroom.ups.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Effect Halkla İlişkile
22.11.2013