Viko 35.Yılında Bir Süper Marka
Türkiye'nin sektöründeki en saygın 43 markasının ödüllendirildiği Superbrands ödül töreni Grand Hyatt Oteli’nde gerçekleşti.
Superbrands Türkiye’nin Nielsen’e yaptırdığı araştırma sonuçlarına göre belirlenen markalar arasında sektörünün inovatif ve lider kuruluşu VİKO da yer alarak marka algısındaki güçlü ve öncü kimliğini bir kez daha tescillemiş oldu. VİKO, alanında gerçekleştirdiği inovasyonlar, yaptığı yatırımlar, iş gücü kalitesi, markalaşma başarıları, teknolojik gücü, kurumsal hacmi, sürdürülebilirlik konusuna verdiği önem ve sosyal sorumluluk projeleri gibi konularda gösterdiği üstün performans nedeniyle bu ödülü almaya hak kazandı.
Superbrands Türkiye, 2014-2015 yıllarının süper markalarını açıkladı. Nielsen’in ölçümleri dikkate alınarak belirlenen markalar arasında elektrik anahtar ve priz sektörünün inovatif ve lider kuruluşu VİKO da yer aldı. Süper marka araştırmasının ilk etabında öncelikle pazar araştırması yöntemi ile 1023 önemli marka belirlendi. Bu markaların konusunda uzman olan seçici kurul tarafından değerlendirilmesinin ardından pazarlama iletişimi konusunda uzmanlaşmış araştırma şirketi Nielsen’in seçilen finalist markalara yönelik olarak gerçekleştirdiği yüz yüze görüşmeler sonrasında Türkiye’nin süper markaları belirlenmiş oldu.
“Asıl başarı, müşterilerimizin gönlünde edindiğimiz paha biçilmez yeri koruyabilmektir.”
Ödülü ünlü sanatçı Ali Poyrazoğlu’nun ellerinden alan VİKO by Panasonic Pazarlama Direktörü Aysel Özaltınok, ödülün yüklediği sorumluluğa dair vurgu yaptığı konuşmasında “VİKO olarak, Superbrands Türkiye tarafından belirlenen süper markalar arasında yer almanın gurur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu ödüle, sektörümüzün tek temsilcisi olarak layık görülmenin yüklediği sorumluluğun ise farkındayız. Bu doğrultuda bizim için asıl başarı, öncelikle müşterilerimizin gönlünde edindiğimiz paha biçilmez yeri koruyabilmek olacaktır. Bu başarımızı sürdürülebilir kılmak için her zamankinden daha çok çalışmamız gerektiğinin farkındayız. Bu vesile ile markamıza verdikleri eşsiz değer için tüm paydaşlarımıza ve ayrıca ödül sürecine katkılarından dolayı değerlendirme ekibine kuruluşumuz adına teşekkürü bir borç biliyorum.” dedi.
“Süper markaya giden yol her alanda dengeli sonuçlar üretmekten geçiyor.”
Tüketicilerin, (bilinçli veya bilinçaltı) arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri, duygusal veya fiziksel avantajları, diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan markaya “Süper Marka” deniyor. Süper marka seçme kriterleri arasında yaratıcılık, şirketin büyüklüğü, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevreye duyarlılığı ve etik değerlere uyması gibi maddeler bulunuyor.
Haberin Kaynağı : Med Partners Reklam ve Halkla İlişkiler Ajansı
14.10.2015