Yeni Logosuyla EuroBLECH 2014 için Stant Rezervasyonu Başladı
Dünyanın Lider Konumdaki Saç Levha İşleme Teknolojisi Fuarı olan bir sonraki EuroBLECH, 21-25 Ekim 2014 tarihleri arasında, Almanya’daki Hanover Fuar Alanı’nda yer alacak.
Fuar organizatörleri olan Mack Brooks Exhibitions, EuroBLECH 2014 için olan pazarlama kampanyasında, fuar markasını yeni bir tasarım ile sunuyor. Reklam kampanyası, açıkça fark edilebilir, eksiksiz olarak belirlenmiş ve tabii ki saç levha görünümünde olan yeni bir fuar logosu içeriyor.
EuroBLECH Fuar Müdürü Nicola Hamann, organizatör Mack Brooks Exhibitions adına şöyle diyor: “Otuz yıldan fazla bir süredir, 1980’den beri, bir kıvrık saç levha görünümündeki ‘Blech’ ve daha sonra gelen ‘EuroBLECH’ logosunu kullanmaktaydık. Tüm bu yıllar boyunca, saç levha işleme endüstrisi, ileri teknoloji için olan, küresel bir boyutta iş yapan bir yüksek teknoloji endüstrisine dönüştü. Saç levha işleme endüstrisi için lider konumdaki ticari fuar olan EuroBLECH, teknolojik ilerlemeleri sürekli olarak yansıtmaktaydı ve böylece logoyu da yeni bir saç levha işleme teknolojisi devrine uyarlamanın zamanının geldiğini düşündük. Marka tanınmışlığını garantiye almak için de EuroBLECH’in belirgin mor rengini değiştirmedik”.
Katılımcı kuruluş broşürü
EuroBLECH’te stant rezervasyonu hakkında önemli bilgi içeren bir katılımcı kuruluş broşürü, şimdi beş dilde mevcut. Broşür, yeni tasarlanan etkinlik web sitesi www.euroblech.com veya doğrudan organizatör Mack Brooks Exhibitions aracılığıyla ısmarlanabilir.
EuroBLECH 2014, 23. Uluslararası Saç Levha İşleme Teknolojisi Fuarı, bir kez daha Hanover Fuar Alanı’nda 11,12,13,14,15,16,17 ve 27 numaralı salonları kapsayacak. Fuar profili, saç levha işleme teknoloji zincirinin tümünü içermekte: saç levha, yarı bitirilmiş ve bitirilmiş ürünler, idare, ayırma, şekillendirme, esnek saç levha işleme, birleştirme, kaynak ve yüzey işleme, karma yapıların işlenmesi, aletler, kalite kontrol, CAD/CAM sistemleri ve Ar&Ge.
EuroBLECH 2012, bir önceki etkinlikteki katılımcı anketine göre, katılımcı kuruluşlar tarafından oldukça olumlu olarak değerlendirildi. Fuar alanındaki katılımcı kuruluşların yüzde 70’inden fazlası EuroBLECH 2014’e tekrar katılmaya niyetli olduklarını belirtti.
EuroBLECH 2012 fuar değerlendirmesi
EuroBLECH 2012, yenilikçi teknoloji üzerinde güçlü bir odak sahibi olan, son derece başarılı bir fuardı. 39 ülkeden toplam 1,505 katılımcı kuruluş ve 98 ülkeden 60,185 ziyaretçi, 84,000 m2’lik net bir fuar alanını kaplayan etkinliğe katıldı. (EuroBLECH FKM, Society for Voluntary Control of Fair and Exhibition Statistics tarafından denetlenmektedir.)
Almanya dışından gelen katılımcı kuruluşların yüzde 48’i ve ziyaretçilerin yüzde 34’ü ile yabancı katılımcı kuruluşların sayısı tekrar artarken, Almanya dışından gelen ziyaretçilerin sayısı kısmen azaldı. Almanya’nın dışındaki en önemli katılımcı ülkeler İtalya, Türkiye, Çin, Hollanda, İsviçre, İspanya, Avusturya, Fransa ve ABD’ydi. Almanya’nın yanı sıra en önemli ziyaretçi ülkeler ise Avusturya, Hollanda, İsveç, İsviçre, Büyük Britanya, İtalya, Danimarka, Belçika, Hindistan, Çek Cumhuriyeti ve Polonya’ydı.
Fuar analizi, özellikle AB olmak üzere farklı ülkelerdeki ekonomik durumlar arasındaki farkı açıkça göstermekte. Alman şirketler, ekonomik iklimi oldukça olumlu olarak değerlendirirken, Almanya dışından gelen katılımcı kuruluşlar için şu andaki ekonomik durumun değerlendirmesi daha da fazla düşüş gösterdi. Yine de, tüm ziyaretçilerin üçte ikisi, EuroBLECH 2012’de hedef gruplarına tam olarak veya büyük ölçüde ve geri kalan üçte biri de en azından bir dereceye kadar ulaştı. Yeni pazarlara yaklaşmanın yanı sıra, katılımın önemli amaçları yeni müşteriler çekmek, ürün tanıtımı ve müşteri hizmetleriydi. Katılımcı kuruluşlar, endüstri sektörü için gelecekteki en önemli beş pazarı belirtmeleri istendiğinde, Almanya’nın ardından Rusya, Çin, Hindistan ve Brezilya olmak üzere dört BRIC ülkesinin adını verdi.
Katılımcı kuruluşlar, etkinliği bir kez daha ziyaretçilerin yüksek kalitesi ve sayısı, uzman konuşmaları ve stantlarında potansiyel müşterileri ile olan iletişim yönünden övdü. Üst yönetim kademesinden gelen ziyaretçi sayısı çok yüksekti; her dört ziyaretçiden birinden fazlası bir şirketin yönetim ekibine aitti veya bir şirketin sahibiydi. Endüstriden olan ziyaretçilere (tüm ziyaretçilerin yüzde 76’sı) ve 500 işçiden fazla çalışana sahip olan daha büyük şirketlere (tüm ziyaretçilerin yüzde 23’ü) doğru bir eğilim vardı. Alman ziyaretçilere gelince, atölyelerden yine daha fazla ziyaretçi vardı. EuroBLECH 2012’den yaklaşık 50,000 ziyaretçi, satın alım kararları ile ilgiliydi ve her üç ziyaretçiden biri etkinliğe sağlam yatırım planları ile geldi.
Ziyaretçilerin çoğu mühendislik alanından, saç levha ve ürünler sektöründen, çelik ve alüminyum yapımı ve otomotiv endüstrisi ve tedarikçilerindendi. Ana sorumluluk alanları fabrikasyon/üretim, idare ve Araştırma & Geliştirme alanlarıydı.
Fuar anketine göre, ziyaretçiler genel olarak mevcut olan mallara, teknolojik yenilikler hakkında bilgilere genel bir bakış ve potansiyel kullanım için yeni ürünler bulmayı ummuştu. Ziyaretçiler, fuar stantlarında öncelikli olarak kişisel danışma ve canlı makine gösterimleri arıyorlardı.
Kısacası ziyaretçiler, EuroBLECH 2012 hakkında oldukça olumlu görüşlere sahipti. Ziyaretçilerin yüzde 97’si, etkinliği kesinlikle ziyarete değer olarak değerlendirdi ve yüzde 93’ü fuarı iş arkadaşlarına tavsiye edebileceklerini belirtti.
Uluslararası bir ticaret izleyicisi için yenilikçi teknoloji
“Katılımcı kuruluşlar EuroBLECH 2012’de bir kez daha dünyanın her yanından ileri derecede nitelikli ticari ziyaretçilere birinci sınıf bir yenilikçi teknoloji yelpazesi sundu. Fuar bu nedenle dünyanın saç levha işleme sanayisi için lider konumdaki etkinlik ve iş basınçölçeri olan pozisyonunu daha ileri derecede geliştirme imkânı buldu. EuroBLECH, yenilik ve kaliteyi temsil eder ve ileri derecede uluslararası bir ticari izleyici kitlesini kendine çeker. Saç levha işleme için olan en son makineler, aletler ve sistemlere yatırım yapmaya hazır olan şirketler için EuroBLECH, doğru donanımı temin etme konusunda ilk iletişim noktasıdır. Saç levha işleme teknolojisinin tedarikçileri ve üreticileri için, fuar küresel bir boyutta iş için merkez konumundadır,” diyor Fuar Müdürü Nicola Hamann.
EuroBLECH 2014 hakkında ayrıntılı bilginin yanı sıra bir önceki etkinlikten rakamlar & veriler ve fotoğraf ve video materyalleri, www.euroblech.com adresinde bulunabilir.
Haberin Kaynağı : EuroBLECH
31.05.2013