Yenilikçi Tasarım, En Son Teknolojiyle Buluştu
Yeni ve cüretkar tasarımı yüksek teknoloji ile birleştiren
Grohtherm 2000 New, modern çözümler sunuyor
Başarılı bir ürünün yeni nesil modeli için GROHE, yeni nesil termostatik Grohtherm 2000 New ürününde, iyi bir termostatın tüm temel fonksiyonlarını ve özelliklerini daha da geliştirdi. Daha üstün güvenlik, verimlilik ve duş konforu sağlayan gelişmiş teknolojilerin, ergonomik yeni tasarımın ve estetik su akışının yanı sıra işlevsel bir tablanın bir araya geldiği Grohtherm 2000 New, banyo ve duş küveti için hem görsel hem de işlev olarak modern bir çözüm sunuyor. Grohtherm 2000 New, zarif ve gösterişsiz görünümüyle, her tarz banyoya yeni bir soluk getiriyor. İnce düşünülmüş sezgisel tasarım, termostatın sağladığı tüm avantajları kusursuz su tecrübesi ile buluşturuyor.
Duşta rahatlama ve sürdürülebilirlik
Artırılmış güvenlik ve ek konforun yanı sıra çevresel sorumluluk ile sürdürülebilirlik, termostatın sunduğu temel avantajlar. Termostatın sağlam metal gövdesi, sıcak krom yüzeylerde meydana gelebilecek yanma tehlikesinin önüne geçen %100 GROHE CoolTouch® teknolojisi ile donatıldı. Yeni GROHE Aquadimmer Eco teknolojisi, küvet doldurma musluğundan el duşuna geçerken otomatik olarak su tasarrufu sağlıyor, kolay anlaşılır semboller, az duş suyu ve tam akış seçenekleri için butonun pozisyonlarını gösteriyor. Yeni termostatın kalbinde ise arzu edilen su sıcaklığına hızla ulaşmayı ve sıcaklığın duş süresince sabit kalmasını sağlayan GROHE TurboStat® yer alıyor.
Termostat tasarımı yenilendi
GROHE tasarımcıları, şimdiye kadarki en işlevsel ve zarif tasarım için yalın ve estetik görünüm ile gelişmiş ergonomiyi bir araya getirdiler. Geleneksel yuvarlak kumanda kollarının yerini alan yenilikçi Aqua Paddles, güvenilir, kaymayan yapısıyla maksimum konforlu kullanım sağlıyor ve özel şekli sayesinde kullanıcı, su sıcaklığının hangi noktada 38 °C sınırını aşacağını kolayca görebiliyor. Kumanda kolları üzerinde bulunan çalıştırma butonları ise, GROHE tasarım DNA'sının karakteristik bir öğesi olan eşkenar dörtgen form ile çevrelendi. Termostat, bu yinelenen tasarım özelliğinin de katkısıyla diğer GROHE duş ve armatürlerine mükemmel uyum sağlıyor ve böylece banyolarda uyumlu bir ortam yaratıyor.
Bir tasarım nesnesi olarak size özel şelale
Banyo küveti için XL şelale, göz alıyor. Ekstra geniş çıkış ucu, banyo küveti bataryasından pürüzsüz biçimde uzanıyor ve bol su akışı sağlıyor. Opsiyonel GROHE EasyReach™ duş tablası ise termostat ile duvar arasındaki boşluğu kapatmak için duvar rozetlerinin üstüne yerleştirilebilir şekilde tasarlandı. Tüm bağlantıları ve teknik unsurları gizleyen pürüzsüz yüzey, termostata kendi başına bir tasarım nesnesi havası kazandırıyor. Bu estetik ve pratik tabla, duş jeli, şampuan ve diğer banyo gereçlerini koyabileceğiniz, kolay ulaşılabilir ilave bir alan sağlıyor.
Her zevke uygun
Grohtherm 2000 New, tezgah üzeri ve ankastre kurulum için farklı seçenekler de sunuyor. Aynı çalıştırma butonları ve konforlu kullanım sağlayan kaymayan GROHE ProGrip yüzeyiyle ankastre modelleri, mütevazı ve yer kazandıran termostat çözümleri sunuyor. Kusursuz duş deneyimi için, bu termostatları GROHE Power&Soul™ duş setleriyle veya uyumlu el ve tepe duşlarıyla da kullanmak mümkün.
GROHE Hakkında
Grohe AG, Avrupa'nın en büyük ve yaklaşık yüzde 8'lik pazar payıyla dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımı üreticileri arasındadır. Sıhhi tesisat ürünleri ve sistemlerinde küresel bir marka olan GROHE kalite, tasarım, teknoloji ve sürdürülebilirlik alanlarında standartları belirlerken, mükemmel su çözümleri sunmaktadır.
Hemer'deki genel merkezinde ve Düsseldorf'taki kurumsal merkezinde faaliyet gösteren şirket, 2.400'ü Almanya'da olmak üzere dünya genelinde 5.400 çalışana istihdam olanağı sağlamaktadır. Şirket, 2010 yılında mutfak ve banyo bataryaları ve duşları; perakende ve inşaat sektörleri için tasarladığı ve ürettiği otomatik bataryaları; montaj paneli ve yıkama sistemleriyle 980 milyon avro satış hacmine ulaşmıştır.
GROHE’nin altı üretim fabrikası bulunmaktadır. Bunlardan üçü Almanya dışında, Portekiz, Tayland ve Kanada’da yer almaktadır. Halihazırda, şirketin satışlarının yüzde 80’i Almanya dışında gerçekleşmektedir.
Grohe, Çin'de teklif verdiği bir kamu ihalesini kazanmasının ardından, Temmuz 2011’den beri Çin'de pazar lideri konumunda bulunan Joyou’nun çoğunluk hissesini elinde bulundurmaktadır. Bir GROHE iştiraki olan Joyou Grohe Holding AG’nin Joyou'daki hissesi yüzde 57,2'dir.
Haberin Kaynağı : Ogilvy Public Relations İstanbul
27.02.2013