YILMAR, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası “İhracat Sıralamasında” 42. Sırada
TİM 1000 araştırma sonuçlarına göre Türkiye ihracat sıralamasında 772. sırada, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası ihracat sıralamasında” 42. sırada yer alan Yılmar Çelik Tel Yay Sanayi, 34 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Yılmar Çelik Tel Yay Sanayi Genel Müdürü Eyvaz Yılmaz firmaları hakkında bilgiler verdi.
Yılmar Çelik’in faaliyetleri hakkında bizi bilgilendirebilir misiniz?
Eyvaz Yılmaz: Yılmar Çelik 2001 yılında tel ve yay fabrikası olarak başladığı yolculuğa bugün yılda 30.000 tonluk tel üretimi, 34 ülkeye ihracatı ile iç ve dış piyasada Türkiye’nin lider firmalardan birisi olarak faaliyetini sürdürmektedir. 400 çalışanı 30.000 metre kapalı alanı olan entegrasyonunu tamamlamış bir kuruluştur. Ürettiğini satmakla kalmayıp Ar-Ge çalışmaları ile de sektördeki öncülüğünü pekiştirmiştir. Ambalajlama sistemleri ve yatak üretimi ile de iddiasını sürdürmekte olan YILMAR gerek mühendislik gerekse işçilik olarak yaptığı çalışmalarını insan odaklı olarak yürütmektedir. ISO 9001 belgesi ile, “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti” ilkesinden ödün vermeden 5 kıtada 34 ülkeye ihracat yapmaktadır.
BTSO’nun hazırladığı Bursa İlk 250 Büyük Firma araştırması içerisinde yer almak, Yılmar için ne ifade ediyor?
Eyvaz Yılmaz: Daha başarılı olmak için çok çalışıyoruz, Bursa’nın ilk 250 firması arasına girmek gurur verici. Aynı zamanda daha iyiye gitmeye doğru bizi yüreklendiriyor. Yavaş ancak istikrarlı bir yükseliş sergiliyoruz. Amacımız derecelerimizi korumak, kalıcı olmak. Bu bağlamda 2015 yılında ilk 150 firma arasında olabilmeyi hedefliyoruz. Gereken azmi ekiplerimiz ile beraber sergileyeceğiz.
Yılmar’ın iç ve dış pazarlardaki yapılanmasını nasıl değerlendiriyorsunuz? Yılmar, İhracat odaklı bir şirket midir?
Eyvaz Yılmaz: 2014 yılında ihracat ve iç piyasa ekibine yeni arkadaşlarımız katıldı ve oryantasyon süreçlerini tamamladılar. İnanıyoruz ki; Onların da 2015 yılında katkıları büyük olacak. Yılmar; ihracat odaklı, her daim yenilenen, gelişen ekibi ve yönetimiyle sektörünün önde gelen firmasıdır. Bu seyir ile orta ve büyük ölçekli firmalara hizmet verme eğiliminde olan satış politikasını, gerek iç piyasada gerekse dış piyasada gerçekleştirmektedir.
2014 yılında yeni kazandığımız pazarları 2015 yılında arttırmayı planlıyoruz. Böylece vizyonumuza ve Ülkemizin ihracat potansiyeline katkıda bulunarak, pastada kendi payımıza düşen faydayı arttırmayı hedefliyoruz.
Henüz genç bir şirket olmasına rağmen, Yılmar’ın yakaladığı başarının sırrı nedir?
Eyvaz Yılmaz: Kalite, Hizmet, Maliyet ve Teknolojinin sürekli geliştirilmesi ilkesiyle çalışmalarını yürüten bir işletmeyiz. Ürün kalitemizden hiçbir zaman taviz vermemek fikri ve profesyonel iş anlayışı ile süreçlerimiz üzerinde sıkı kontroller yapıyoruz. Dinamik yönetimimiz, sorunlar karşısında hızlı çözüm yeteneği ile müşterilerimizin güvenine layık olmak, tanımlanan kalite ve süreç hedeflerine ulaşabilmek için proseslerini her daim iyileştirerek güncellemeler yapmaktadır. Bu politikalar ve stratejiler; Kalite Anlayışını bir yaşam tarzı haline getirmeyi amaç edinmiş çalışanlarımızın katılımı ile gerçekleşmektedir.
Güç, başarı ve sürekli gelişimin en temel taşının insan kaynağımız olduğunun bilincindeyiz.
Haberin Kaynağı : SUBCONTURKEY YAN SANAYİ ve TEDARİKÇİ GAZETESİ
13.01.2015