Yoğun Şehir Trafiği, Etkin Atık Toplama Görevleri için Zorlayıcı Oluyor
İnşaat şantiyeleri ve yoğun şehir bölgelerindeki yükleme platformlarından atık toplama görevi için hangi araç donanımının en uygun olduğunu belirlemek, Stockholm'deki Miljö Trans AB'nin birkaç yılını aldı.
Sonunda, atık toplama kamyonları için en doğru çözümün tam otomatik şanzımanlar olduğu kararlaştırıldı.
Kenneth Hellström, farklı bir iş anlayışı ile proje geliştirip, talebe bağlı en hızlı ve yüksek düzeyde müşteri hizmetini sunarak inşaat şantiyeleri ve marketlerin atıklarını toplamak üzere 1997 yılında Miljö Trans AB şirketini işletmeye başladı.Hellström konuyla ilgili olarak; İşlerimizin yüzde 60'ı taksi hizmeti gibi çağrı üzerine yapılan, geri kalan kısmı ise önceden planlanan işlerdir. Bir müşterimiz, bizi arayıp atık konteynırının dolu olduğunu bildirebilir. Biz de bir saat içerisinde dolu konteynırı boşu ile değiştiririz. Bu şekilde bir müşteri hizmeti sağlayabilmek için yoğun trafik koşullarında, dar yerlerde manevra yaparken ve atık konteynırının yerine yenisi ile değiştirirken hızlı ve esnek olmamız gerekir, diyor. Allison donanımlı ilk kamyon 2002 yılında teslim alınırken bugün, en yenisi 3000 Serisi şanzıman donanımlı Scania P280 EEV de dahil olmak üzere altı adet Scania kamyonların tamamı tam otomatik Allison şanzımanlara sahiptir.
Hellström, Allison şanzımanlar, sürekli dur-kalk yaptığımız güzergahlarda, manuel ve yarı otomatikler ile karşılaştırıldığında büyük bir fark yaratıyor. Manuel vites değiştirme ihtiyacı olmaksızın sürüş çok daha kolay oluyor. Hızlanma, herhangi bir güç kesintisi olmaksızın yumuşak bir biçimde gerçekleşiyor, diyor. Ayrıca, çalışma güvenliği ve yakıt ekonomisi gibi yararların da altını çizen Hellström, Sürücüler, bir çok şeye dikkat etmek zorundadırlar. Vites değiştirme ihtiyacı olmaksızın dikkatlerini güvenli sürüş için yoğunlaştırabiliyorlar. Allison şanzımanlar, vitesler arası geçişlerde en uygun motor devirlerini kullandığı için aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlamış oluyoruz, diyerek ekliyor.
Allison şanzımanının sunduğu diğer tüm avantajlardan Hellström'ü en çok etkileyen özelliği, 15 yıldan da fazla bir zaman önce Miljö Trans AB'yi kurduğunda planladığı üstün hizmet anlayışını gerçekleştirmesine imkan sağlayan, Allison’un güvenilirliği ve dayanıklılığı oluyor.
Hellström, Allison donanımlı ilk kamyonumuz, emekliye ayrılmadan önce yoğun şehir trafiğinde 700,000 km yol kat etti. Şanzımanın tüm ihtiyacı, sadece programlanmış yağ ve filtre değişimiydi. Hiçbir özen göstermeden sorunsuzca çalıştı. Galiba, tam otomatik Allison şanzımanı kullanarak eskitmek mümkün değil. Kamyonu her zaman ayakta tutarak, sadece çalışmaya devam ediyor, diyerek konuşmasını tamamladı.
Miljö Trans AB hakkında:
Miljö Trans AB, atık toplama, atık ayırma ve geri-dönüşüm sektöründe faaliyet gösteriyor. Şirket 1979 yılından beri, inşaat şantiyelerinden ve marketlerden atık topluyor. Daha fazla bilgi için www.miljotrans.se‘yi ziyaret edebilirsiniz.
Allison Transmission, A.Ş. hakkında:
Allison Transmission (NYSE – New York Borsası: ALSN), orta ve ağır ticari araçlar için dünyanın en büyük tam otomatik şanzıman üreticisi ve transit otobüsler için hibrid sevk sistemleri sağlayıcısıdır. Allison şanzımanları, atık, inşaat, itfaiye ve acil durum, dağıtım, otobüs, karavan, savunma ve enerji gibi farklı alanlardaki uygulamalarda kullanılmaktadır. 1915’te kurulan Allison’ın Genel Müdürlüğü Indianapolis, Indiana, A.B.D.’dedir ve yaklaşık 2,800 çalışanı bulunmaktadır. 80 ülkede faaliyet gösteren Allison Transmission’ın, Çin, Hollanda ve Brezilya’da merkez ofisleri ve Hindistan, Macaristan ve Amerika’da üretim tesisleri yer almaktadır. Allison dünya çapında 1,400 bağımsız distribütör ve bayi lokasyonuna sahiptir. Allison hakkında daha fazla bilgi, allisontransmission.com’dan edinilebilir.
Miljö Trans AB, farklı bir iş anlayışı ile proje geliştirip, talebe bağlı en hızlı ve yüksek düzeyde müşteri hizmetini sunarak inşaat şantiyeleri ve marketlerin atıklarını toplamak üzere kuruldu.Miljö Trans AB’nin sahibi Kenneth Hellström, “Galiba, tam otomatik bir Allison şanzımanını kullanarak eskitmenin mümkün değil. Kamyonu her zaman ayakta tutarak, sadece çalışmaya devam ediyor, diyor.Miljö Trans AB’nin en yeni kamyonu 3000 Serisi Allison tam otomatik şanzıman donanımlı Scania P280 EEV
Bu basın bülteninde geleceğe yönelik beyanlar bulunabilir. Geçmişle ilgili gerçekler dışındaki beyanlar, geleceğe yönelik beyanlardır. Bazı durumlarda, geleceğe yönelik beyanları; labilir, lacak, meli, beklemek, planlar, proje, beklemek, inanmak, tahmin etmek, öngörmek, “niyetlenmek,” “önceden tahmin etmek,” “olabilir,” olası, devam gibi terminoloji veya bu terimlerin olumsuz veya benzerleriyle anlayabilirsiniz. Geleceğe yönelik beyanlar gelecekteki performansı garantilemez ve bilinen veya bilinmeyen riskleri içerebilir. Gerçek sonuçların geleceğe yönelik beyanların yapıldığı zamandan farklı olmasına neden olan etkenler aşağıdakileri içerir ve onlarla sınırlı değildir: önemli borçlanma risklerimiz, genel ekonomik ve sektör koşulları, rakiplerimizin hareketlerinin ters etkileri; teknoloji, pazardaki yenilikler ve müşteri ihtiyaçlarındaki değişikliklere bağlı olarak hedeflerimize ulaşmak için hazırlıklarımızın tamamlanması; tam otomatik şanzımanların benimsenmesini arttırmak için Kuzey Amerika dışındaki pazarlarda başarısız olunması; yeni modellerin piyasaya sunulmasının gecikmesi, kampanyaların durdurulması ve/veya artan garanti maliyetleri ve gelecekteki satışların azalmasına neden olacak ürünlerimizde hataların bulunması; önemli müşterilerimizden birinin kaybı veya konsolidasyonu; grevler, iş durdurma veya iş uyuşmazlıkları. Bu tür geleceğe yönelik beyanların makul tahminlere dayandığına inanmamıza rağmen, beklentilere ulaşılacağı ve sapmanın gerçekleşmeyeceği konusunda garanti veremeyiz. Tüm bilgiler bu basın bülteninin tarihi esaslıdır ve hiçbir geleceğe yönelik beyanı gerçek sonuç veya beklentilere uydurmak için güncelleme yükümlülüğü altına girmiyoruz.
Haberin Kaynağı : PRide İletişim
30.10.2013